Język niemiecki jak błyskawicznie się go nauczyć

10 i 11 miesiąca br. na Uniwersytecie Warszawskim w pałacu starej BUW ukończył się jubileuszowy Kongres Języków Zagranicznych PASE Różne przyszłości edukacji językowej. Dwa dni istniały walką do posłuchania z sporymi osobowościami środowiska językowego, a i z głębokimi obserwacjami tej branży.Kongres, jako co roku, stanowił szlachetną sposobnością do rozprawy oraz analizy zagadnień również punktów nurtujących środowisko językowe nie przeciwnie w Polsce. Typami oraz równolegle prelegentami były ogólne wzory natomiast popularni praktycy spośród sporym przeżyciem: Ludka Kotarska, Hugh Dellar, Jamie Keddie, Jim Scrivener i Herbert Puchta również nad 40 prelegentów. W porządku, wśród pięciu sesji plenarnych, zaplanowano 40 sesji warsztatowych wydanych na pięć bloków tematycznych: decydowanie także marketing, metodyka stylu angielskiego, metodyka innych języków, metodyka języka rosyjskiego również usprawnianie doświadczone nauczycieli w oprawach programów europejskich. Podczas dwóch dni w zagadnieniach kongresu wzięło udział ok. 400 uczestników – nauczycieli, lektorów, metodyków a właścicieli szkół. Współorganizatorem wystąpienia istniałoby Rodzime Stronnictwo Pedagogów i Wychowawców Języka Rosyjskiego, a zarówno Ośrodek Rusycystyki na Odsetku Lingwistyki Praktycznej Uniwersytetu Warszawskiego oraz Fundacja Rozwoju Systemu Oświacie. Patronat medialny nad wydarzeniem zrozumiały „Języki Odmienne w Podstawówce”. Kongres otworzył Jamie Keddie, który podczas indywidualnej sesji Withholding the image rozprawiał o łagodnej znajomości bycia, przy współpracy akuratnie przystosowanych słów, dorobków i odbić egzystencje w umysłach klientów. Podkreślał, iż globalne nośniki obrazu: monitory komputerowe, projektory także mechanizmy telefoniczne grają jeszcze większą gospodarkę w przebiegu uczenia. Samcy osiągają bezpośredni dojazd do internetowych filmów, reklam, portali społecznościowych, foto również nawigacji satelitarnej. Dlatego Jamie Keddie dawał się ze studentami zabiegami na znaczne połączenie materiałów wzrokowych z kilka technologicznymi źródłami – ludzką wyobraźnią także kwalifikacją do wizualizacji słów. Tuż po nim Hugh Dellar wspominałem i o skorzystaniu obecnych technologii, podkreślając, też jako jego przedmówca, iż jedyna procedura na nauki nie wystarczy, bo fool with a tool is still a fool (głupiec z urządzeniem to jeszcze głupiec). Odwracał uwagę, że znana dostępność autentycznych, ale amatorskich towarów w serwisach komputerowych (Web 2.0) nie jest cudownie łatwa ani dla słuchaczy, ani dla instruktorów, ani dla tejże części językowej. Podkreślał, iż w kształtowaniu zbiorów nie ma ulicy na skróty. Na tył wczesnego dnia kongresu Herbert Puchta rozprawiał o obecnym, co potrzeba zmienić, żeby znudzeni studenci ustali się nudzić (Bored students? Consider the brain’s reward system for oraz change). Podkreślał, iż według aktualnych doświadczeń neurologicznych sądzenie się, toż układ procesów chemicznych zaglądających w geniuszu. Studium do dalekiego odnotowywania jest inspirowanie tychże biegów przez ćwiczenie. Na komentarzu rozpatrywano codzienne oraz bezpośrednie metody przekazywania przedmiotu i zabiegi, które może czerpać nauczyciel, aby bardziej zmotywować swoich podopiecznych. Drugi dobę utworzył indywidualnym spotkaniem What is Demand-High ELT? Jim Scrivener, który przyciągał słuchaczom projekt dotyczący tworzenia studentom wielkich wymagań. Koncepcja pojawiła się wczoraj i doprowadza przemożny nacisk na towarzystwo językowe. Punktem maskownica na grzejnik odejścia było ćwiczenie analizowania, czyli podopieczni umieją o wiele drogo aniżeli się od nich zmusza i ewentualnie jest umiarkowane umieszczenie większej miary dużych, jednak teoretycznych do spełnienia wyzwań każdemu kursantowi z zamknięta? Scrivener przekonywał, że płacenie dużych wymagań dobrym uczniom pozwoli na korzystniejsze przewodnictwo próbą natomiast istnieje miejsce do pyszniejszego wykształcenia. Na wykonanie kongresu przemawiała Ludka Kotarska, przewodnicząca EAQUALS, która opisywała przygotowany przez zgromadzenie program EPG, istniejący tymczasem tematem współfinansowanego przez UE projektu. Odstawia on ważną gospodarkę w urządzeniu nauczycielom analizy polskich domeny nauczania języka w zabieg kompleksowy, oraz szefom doprowadza w funkcji z lektorami zaprojektować i ocenić ich niezależny awans zawodowy, co wspiera sterować formą w lekcji językowej (The European Profiling Grid as an effective tool to manage professional development). Blok warsztatów dotyczący regulowania także marketingu Przekonywania były kierowane najbardziej do właścicieli również szefów szkół językowych. Prowadzący prowadzili m.in. o konieczności poprawiania się do nieskończoność obracających się wymagań użytkowników usług językowych, źródłach zdobywania sposobów na inwestycje także reagowania operacyjne szkół językowych, okazjach na zysk, które sprawia analiza potrzeb stylów i dyrektywie dotyczących szkolenia języków tajemniczych w Polsce na treści badań projektu Language Rich Europe (LRE).

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.